dinsdag 16 april 2013

GEHAAKT ROKJE, EEN ORANJE UILTJE EN MEER LEUKE DINGEN.................



Eindelijk heb ik dan dit gehaakte rokje af, het lag al een hele tijd in de maak, zolang al , dat ik er een stuk aan moest haken omdat het meisje alweer gegroeid was ondertussen haha.
LeeAnn je rokje gaat deze week op de post hoor meisje.



Deze prachtig handbeschilderde kaart met lieve spreuk, ontving ik van SIL meid wat ben je toch creatief !


Ik maakte dit oranje uiltje, toen hij af was zei manlief, er moet wel een kroontje op hoor........Lief dat Ray met mij meedenkt dus.......zo gezegd , zo gedaan.
Ik vind het een poepie !!!  Jullie ???
Natuurlijk moet er nog een hanger aan met bijpassende lintjes,maar dat komt nog.


Ik bestelde Robin Magazine, wat een mooi blad is dat, ben meteen fan!!!
Er stond ook iets in over het zelf maken van briefpapier door papier te verfraaien met wat je maar wilt en dan onder de printer afdrukken.
Ik maakte snel iets, echt snel, ik denk binnen 5 minuutjes had ik 2 beplakte vellen papier, snel onder de printer, en ja hoor een heel leuk resultaat.
Makkelijk als je man drukker is, want ik liet het op zijn werk een aantal keer afdrukken, nu heb ik een voorraadje origineel briefpapier, trouwens ook heel geschikt om envelopjes van te maken.



Medeblogster  PATRICIA bestelde bij mij twee uiltjes, ze was er erg blij mee.
Neem eens een kijkje op haar blog, ze maakt super leuke spulletjes van o.a. vilt.
 
Ik wil even sorry zeggen omdat ik de laatste tijd niet echt aktief  ben geweest in blogland.
Ik ontvang steeds weer zulke lieve reacties en ik reageer niet altijd bij iedereen terug..........
Nogmaals sorry, maar ik beloof beterschap, vergeven jullie mij???
HAVE A NICE WEEK
Roos xxx

25 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal weer het uiltje vid ik ook erg leuk klaar voor DE DAG
    lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieve Roos,
    Wat een onwijs schattig rokje heb je gemaakt zeg! LeeAnn zal daar heeeeel blij mee zijn!!!
    Hartstikke bedankt meis!
    En wat een leuk idee dat zelf briefpapier maken zeg, ik moet het blad nog bestellen, ben een beetje laat,weer..
    En wat een gave kaart heb je van Sil gekregen zeg! zij heeft altijd van die leuke dingen..
    Maak je niet druk over dat je niet zo actief bent, ik heb dat ook, als ik iets te kort kom(behalve geld:p) is het tijd...
    fijne dag vandaag en dikke smakkerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That skirt is very cute and lovely! And the owl too looks very cute! Great projects :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk rokje!

    En Kimmie heeft helemaal gelijk hoor!
    Rustig aan...

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig dat rokje...echt geweldig!De rest ziet er ook goed uit,je uiltjes zijn prachtig...zag de 2 exemplaren van Patricia gisteren al op haar blog en ehhh ik reageer ook niet meer overal zo veel hoor,met meer dan 400 leuke blogs is daar gewoon geen beginnen aan als je zelf ook nog eens wat wil maken toch?!?!?dus vergeten en vergeven hoor!,ha,ha...


    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je toch weer een prachtige spulletjes gemaakt, dat rokje, geweldig en die uiltjes zo lief!
    Je kunt in Blogland nou eenmaal niet alles bijhouden, ben ik inmiddels ook al achter. ;-) Geeft toch niks?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je een prachtig rokje gemaakt, de uiltjes vind ik ook erg mooi geworden.
    groetjes,

    Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schattig rokje, maar ook de uil en rozet zijn mooi.
    Groetejes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuk rokje! En het oranje uiltje met de bloem voor Koninginnedag vind ik ook erg leuk en de uiltjes sleutelhanger vind ik ook gaaf! Heerlijk om zo aktief bezig te zijn, vind je niet! groetjes JOKe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahh een koninklijk uiltje, hoe verzin je het weer? En bedankt voor je mooie brief!! je bent flink bezig geweest, allemaal mooie dingen gemaakt. Liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Overal oranje, steeds meer leuke dingen, zo schattig!Je uiltje is superlief!
    Het rokje ook trouwens, geduld werkje
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke spulletjes heb je allemaal gemaakt. En je rokje is zo gaaf. jammer dat mijn meisje al 13 is en dit niet meer aan wil, anders zou ik er ook een willen maken. Super gedaan. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi rokje!

    En dat uiltje met dat kroontje, ook al zo leuk.

    En de rest ook trouwens, allemaal erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk rokje!!
    Je zwarte uil hangt inmiddels aan mijn (zelfgemaakte) zwarte tas met witte stippen en de roze hangt gezellig bij mijn werkplek.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een enig rokje en de uiltjes zijn ook echt heel erg mooi! Knap gemaakt. En die papieren zijn ook echt wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Roos, Leuk blog heb je! Ik ga je volgen hoor.
    Groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely creations ! Like always...
    Have a nice day !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Roos-je hoeft NOOIT sorry te zeggen hier! Het is allang fijn als het goed met je gaat! Mooie haakwerkjes-knap en dat rokje heel leuk. helaas dragen meisjes van 14 die niet meer-mooie week nog-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Roos het rokje is subliem, de kleine dame die dit mag dragen is maar een bofkont hoor.
    En de rest van je spulletjes zijn ook heel mooi en dat je af en toe niet alles bij kan houden of even wat minder aanwezig kan zijn hebben we allemaal wel eens hoor. Dat zal niemand je kwalijk nemen. Liefs van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superlief rokje!!! En geen sorry hoor!! Ik ben ook blij dat het goed met je gaat en je af en toe van die leuke dingen maakt en met ons deelt! Hoop je gauw te zien trouwens! ;) Fijn weekend vast! liefs, Nancy ps: je uiltje is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Roos'
    Dank je voor je lieve berichtje.

    Hier ook te weinig tijd en teveel leuke blogs.
    Overal en op alles reageren gaat gewoon niet meer.
    Schattig rokje zeg.
    Je uiltjes zijn weer erg leuk vooral de oranje.
    Leuk hoor je papiertjes zelf maken.
    Wil je mij mailen heb jou adres ook niet meer.
    mihvj@hotmail.com.
    Jij nog een fijne zonnige zondag.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Roos je bent zo heerlijk creatief. Heb weer eens heerlijk zitten bijlezen op je blog. Vooral dat rokje, wauw schitterend!!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Roos, wat een schattig rokje heb je gemaakt. Mag ik vragen waar ik het patroon kan vinden. Lijkt me ook wel wat voor onze kleindochter.

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen