zaterdag 1 mei 2010

Vogelhuisje

 
De bedoeling was om hier beide vogelhuisjes te laten zien. Deze is lekker vrolijk en kleurig geworden. Vanmiddag ben ik naar Pipoos geweest en kocht mod-podge. Dat is hetzelfde als chemage of decopath, een soort lijm-vernis.
De bedoeling was om het andere huisje hiermee op te pimpen.
Dus ging ik er vanavond met frisse zin tegenaan, maar helaas ik kan er niet mee uit de voeten. Ik had leuke servetten gekocht en daar wilde ik het huisje mee bekleden. Maar het is een rimpelig rommeltje geworden, en de donkere kleur van het huisje komt er doorheen.
Ik denk dat ik het eerst lichter had moeten verven.
Maar ik geef niet op hahaha. Ik probeer er één dezer dagen nog wat leuks van te maken......
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

  1. Maar deze is toch enig geworden, een mooi en vrolijk huisje is het. Daar zullen de vogeltjes blij mee zijn. (al denk ik niet dat je deze buiten zet)

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, wat jammer dat het niet gelukt is (Ik heb het ook ooit met servetten geprobeerd, wat een geknoei he?) Dan toch velletjes Decopatch papier gebruiken. Of leuke plaatjes uit tijdschriften knippen.
    Veel succes!

    Dit huisje is in ieder geval super leuk geworden!

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk vrolijk huisje heb je ervan gemaakt. En dat andere huisje, wordt vast ook leuk ook al zat het niet mee.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik een vogel was zou ik meteen in de bovenste intrekken! Echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch ziet hij er gezellig uit.
    Servetten zijn ook erg dun. Je kunt hem dan beter eerst in de grodverf zetten.
    Decopatchpapier is zeker beter maar vind ik weer zo duur.
    Wij gebruiken ook heel vaak voor wat grotere oppervlakken kado papier. Lekker stevig en je ziet er niets door heen.
    Groetjes en fijne dag nog.
    O ja je hoesje voor pasjes is super.
    Ik heb er 1 gemaakt voor een foto toestel.
    En bloemetjes haken is een leuk werje he. Heb er al heel wat gemaakt.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen