maandag 11 januari 2010

Baby knisperdoekje



Ik zou vanmorgen mijn collega zien die na haar kraamtijd weer kwam werken.
Het was er nog niet van gekomen om op kraamvisite te gaan en ik wilde haar toch iets geven.
Ik had nog gekochte knuffels liggen, maar ik wilde liever iets persoonlijks geven, en heb daarom gisteravond dit
knisperdoekje nog gemaakt.
En mijn collega vond het erg leuk, ze zou het bij thuiskomst meteen aan maaike geven.
Ik heb als tussenlaag van dat knisperende plastic-folie meegenaaid, je weet wel waar bloemen in verpakt worden of wenskaarten.
Ook heb ik er 2 belletjes tussen gedaan, de lusjes zijn om mee te friemelen maar ook geschikt om een speentje aan
vast te maken zodat die niet zoek raakt. ( dat had ik ergens gezien ).
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje zeg!
    Ben je zo maar begonnen met je naaimachine of heb je een workshop gevolgd? Ik wil ook graag beginnen met een naaimachine die ik op mijn verjaardag heb gekregen ( al 6 of 7 jaar geleden geloof ik...) Op een of ander manier ben ik nooit verder gekomen dan een kussenhoesje..rechttoerechtaan zeg maar.
    No gevne moed verzamelen en dan moet ik het ook maar eens proberen! Na het zien van zulke leuke ideetjes begint het ook te kriebelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ebi Weet je ik had al jaren een naaimachine van mijn moeder in huis staan, nooit wat mee gedaan, totdat hij naar mijn schoonzusje verhuisde.
    Enkele maanden terug kreeg ik van de tante van mijn man een hele oude naaimachine omdat zij voorgoed terug ging naar Suriname en de machine niet mee kon nemen.
    Na 2 weken op de oude machine geprobeerd te hebben had ik de smaak te pakken en heb ik een nieuwe gekocht. (niet zo'n hele dure hoor).
    Dus om antwoord op je vraag te geven, nee geen cursus ofzo gevolgd, gewoon "doen".
    Meid dat kan jij ook geloof me nou, als ik zie wat voor leuke dingetjes je maakt, de creativiteit bezit je al dus wat houd je tegen..... succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kadootje! Leuk stofje ook met die matroushka's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Roos

    Ons Maaike is heel erg blij met haar knisper/friemel doekje, ze heeft het bijna heel de dag in haar handen.
    Dikke kus van Maaike.

    BeantwoordenVerwijderen