vrijdag 7 december 2012

LIEF GEBAAR, KERSTKAARTEN EN BABYSLOFJES.


Van Claire ontving ik vandaag dit prachtige hart en een mini tasje vol geluk.
Ze schreef op de kaart dat ze vond dat ik na alle narigheid van afgelopen tijd dit wel verdiende, hoe lief is dat.
Ik ben er dan ook erg van onder de indruk, dankjewel lieve CLAIRE !

 

Dit jaar stuur ik gewoon gekochte kerstkaarten, maar in iedere kaart plak ik een gehaakte kersthanger voor de persoonlijke touch.

 

Hier zie je enkele van de gehaakte hangertjes.

 

Zoete babyslofjes.




En nogmaals het mooie hart van CLAIRE.

 
FIJN WEEKEND !  

11 opmerkingen:

  1. Wat een bijzonder lieve verrassing! En leuk, die gehaakte hangertjes. Ik haakte de kaarten, hahaha! Veel liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lieve verrassing, mooie hangertjes in de kaartjes en schattige slofjes.
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van haar.
    Je slofjes zijn schattig.
    Zo met een leuke hanger er in is net zo leuk toch.
    Ik moet mijn kerstkaarten nog maken.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief! En ja...je hebt het verdiend!

    Jij hebt er ook veel werk van gemaakt zeg...wat lief om in elke kaart een gehaakt hangertje te plakken! Super!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief gebaar van haar, je slofjes zijn prachtig en je sterretjes ook. Fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief pakketje kreeg!
    En wat een werk joh al die sterretjes in de kaarten (zei de niet-haakster :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief hartje met dat hertje!! Leuk die gehaakte sterretjes aan je kerstkaart, ziet er heel vrolijk uit. geniet je ook van de sneeuw? Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Graag gedaan Roos het is je van harte gegund. Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt, veel werk maar zo is elke kaart uniek. En de slofjes zijn lieffffffffff.
    Liefs Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je me gaat volgen! Nr 140. Haha mooi je kaarten met iets extras!
    Heb je blogje een beetje terug gelezen, verdrietig van je moeder. Een vreemde kerst en nieuwjaar voor je.
    Die slofjes zijn enorm schattig. Ben je helemaal hersteld van die longontsteking? Je doet dan wel een dikke jas uit. Nou groetjes en hopelijk tot vaker lees! Groet carina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. goed idee hangers in de kaartjes, ben dit jaar erg laat met zelf kaartjes te maken dus wie weet ....
    groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen