dinsdag 31 januari 2012

Grote poncho/mini poncho

Daar ben ik weer een keer. Meer dan een maand niks laten zien op mijn blog.
Ben dan ook erg druk en moet helaas prioriteiten stellen.
Ook sukkel ik nog erg met mijn schouder.
Zit nu voor een oproep te wachten voor shock-wave therapy.
Dan word de kalkafzetting op de pees in mijn schouder vergruist. ( Hiermee probeer ik een operatie te voorkomen, of in ieder geval uit te stellen).
Hetzelfde principe als nierstenen vergruizen.


Ondanks de pijn gaat het verder prima met mij hoor, en werk ik gewoon vrolijk verder........Ik ben vorige week Vrijdag naar de introductie ochtend geweest op het ROC.
Komende Vrijdag ga ik dan voor het echie beginnen met de opleiding. ( Maatschappelijke Zorg, niveau 4, voor de geinteresseerde onder jullie).
Ook freubel ik nog regelmatig. Zoals deze barbie-kleertjes.



Leuk hè , ik vind vooral de kleine ponchootjes erg goed gelukt.
En weer als vanouds, alles op gevoel gehaakt, zonder beschrijvingen.
Dat gaat mij toch het beste af.



Voor mijzelf maakte ik deze ponchoo, ook een beetje op gevoel en een beetje gekeken naar de kinder poncho's die ik voorheen al gemaakt heb.

En ik freubelde dit make-up tasje, erg makkelijk om in je handtas te hebben, zodat de lippestift enz. niet los in je tas zit, en niet te vinden is op het moment dat je hem nodig hebt.


Ik kijk regelmatig op jullie blogs, helaas heb ik de tijd niet om te reageren.
Maar zodra ik de mogelijk heb laat ik snel weer van mijzelf horen, groetjes Roos



32 opmerkingen:

  1. Jee, wat een gepriegel! Het make-up tasje is ook leuk geworden, net als de poncho's. Je hebt zeker niet stil gezeten! Heel veel succes met de studie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om weer wat van je te horen..leuke spulletjes heb je weer gemaakt
    Mijn dochter doet ook Maatschappelijke Zorg en dan Niveau 3 en gaat na de zomervakantie verpleegkundige Ig niveau 4 doen..
    Ik wens je veel succes toe met je studie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je bezig geweest! Mooie dingetjes heb je gemaakt. Die Barbie kleedjes zijn echt super! En je grote poncho is heel erg mooi, daar ga je nog veel plezier aan beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig ben je er weer.
    Heb je wel gemist hoor.
    Elke keer gekeken of ik misschien iets over het hoofd gezien had.

    Wat naar dat je zoveel last van je schouder houd. Hoop maar dat je snel op geroepen word.

    Knap hoor dat je weer naar school gaat.
    Heel veel succes.

    Je barbie kleertjes zijn super schattig.
    En een handig make up tasje.
    Je eigen Poncho komt nu met de kou goed van pas.

    Groetjes en een fijne avond.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap hoor die barbie kleertjes. Zien er geweldig uit.Vooral die pocho is erg leuk.
    Ook je make-up tasje is erg origineel!!
    Mijn complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn weer wat van je te lezen! Ik hoop dat je schouder weer snel een beetje opknapt.
    Ja, je poncho's zijn erg schattig...leuk hoor!

    Succes met je opleiding! Ik heb ook spw 4 gedaan maar doe er helaas niks mee. Hoop dat je nog genoeg tijd over hebt om lekker te blijven freubelen!!! Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk weer eens wat van je te lezen, wat vervelden z'n pijnlijke schouder, je gehaakte spulletjes zijn Prachtig, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey Roos, leuk weer eens van je te horen. Je hebt niet stilgezeten zo te lezen. Enig, die barbie-collectie!! Sterkte met de therapie, hopelijk gaat het gauw beter met je schouder. En veel succes met de opleiding, leuk dat je het echt gaat doen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi make-up tasje! Veel succes met je opleiding, heb vorig jaar de EVV opleiding gedaan en moest wel weer even wennen aan de heel andere manier van leren.(vergeleken met 30 jaar geleden)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er erg leuk uit allemaal.
    Vervelend dat je schouder nog niet echt wil.
    Succes met je opleiding en fijn om weer wat van je te horen/zien.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die barbiekleertjes zijn echt leuk!! Wel een ieniminie gepriegel, maar super geworden. Zelf verzonnen of via een patroon? Oh ik zie het al ( niet goed gelezen, oeps)heel knap!

    groetjes willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, jij hebt een hoop gehaakt. Stuk voor stuk allemaal heel erg mooi.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Roos wat leuk dat je weer even wat je laat horen......................wat vervelend dat je nog last heb van je schouder hopelijk krijg je snel je terapie.
    Leuk je barbie poncho s en die voor jezelf super leuk!!!!!
    Je eui is ook super handig en leuk.
    Lieve Groetjes en succes met je studie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hé ROOSJE-you're back. Fijn om toch even wat van je te horen. Je bent weer druk in de weer geweest. Ik hoop dat die therapie binnenkort gaat helpen?! En wat spannend-je nieuwe opleiding. Als je net zo gedreven bent met je studie als met fröbelen dan komt het helemaal goed. Een mooie winterse week toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Roos, bedankt dat je volger bent geworden van mijn blog! Ik maak af en toe ook barbiekleertjes (voor de bratz eigenlijk). Wel met hulp van een patroontje, maar uiteindelijk pas ik het toch ook helemaal aan, want de patroontjes passen eigenlijk nooit. Word je wel handig van!

    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Roos,
    Wat leuk om je werk te zien! Je bent een activiteitenbegeleidster in hart en nieren, ik zie het al!
    Groetjes,
    Jose Nooijen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk je weer hier te zien!! Succes met je schouder en je opleiding.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Roos.
    Alles goed met je en je schouder.
    Hoop van wel.
    Heel fijn weekend Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Have a blog:
    www.feitoamaoporjulianamelo.blogspot.com
    You look, are dress at model top down,
    bye, ninna

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Roos,

    Al een tijdje niets van je gehoord of gelezen hier, hoop dat alles goed met je gaat ?

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi roos, wat maakte je leuke barbie-kleertjes !ik ben net ook in een barbie-periode... ken je website stikka till Barbie ? Moet je echt eens opzoeken.... veel groetjes, Rozemie ps mijn vriendin heeft net hetzelfde aan haar schouder, en de verbrijzelaar heeft de eerste keer niets geholpen. De tweede keer merkte ze wel verbetering. dus, kop op !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dag Roos,

    Wat maak jij mooie spulletjes. Ik word volger want ik wil nog meer van jou zien.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ben benieuwd hoe het met je gaat? Geen bericht=goed bericht-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo dat is knap hoor, zo maar iets uit je hoofd maken. Ik vind je Barbie kledign ook erg leuk, zlf maak ik ookveel voor Barbie, maar ik kan dat niet uit mijn hoord hoor, heb echt een patroon nodig.
    Mijn complimenten, sterkte met je schouder en succes met je studie.
    Groetjes, Lidia
    http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/thebarbietailor/c-946934/the-barbie-tailor/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jeetje ik zit weer vreselijk snel te tikken en niet op te letten.
    Sorry voor de tikfouten in mijn vorige bericht.
    Groetjes, Lidia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hello,
    how wonderful set to Barbie! I'm making some clothes for my grandchild's Barbie just now, and got some nice inspiration from you! There is a website with free Barbie knitting patterns that you find here: http://www.stickatillbarbie.se/

    Have a nice Easter!

    Greetings Cathrine :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoop dat alles goed met je gaat! Je barbiekleertjes vind ik super! Succes met je studie, je zult al wel begonnen zijn!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Rosa nell-ik mis je. Hopelijk gaat alles goed met jou-jullie en je studie?! Wishing you well-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik lees net een berichtje bij Sil.
    Heel veel sterkte.
    Groetjes X Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi lieve Roos ook ik lees net het berichtje bij Sil, heel veel sterke en liefs Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dag Roos, ook ik lees via het blog van Sil dat je zorgen hebt om je zieke moeder. Ik wens je/jullie heel veel sterkte en beterschap.
    Groetjes X Truus.

    BeantwoordenVerwijderen