vrijdag 2 december 2011

Kerstmarkt en veel meer.....

Hier is dan de flyer van de kerstmarkt. Als je de foto vergroot kun je het hopelijk lezen. Op 15 december wordt de markt gehouden, in verpleeghuis Eikendonk, Eikendonklaan 2 te Waalwijk.
Ik heb in drie flats de flyer opgehangen en heb er bij heel veel huizen in de buurt èèn in de brievenbus gedaan.
Later vandaag wil ik er nog een paar in de supermarkten ophangen.
We hopen op een "vette" opkomst!
Er zijn die dag 22 kramen, er is live muziek van troubadours, koren een pianist en leerlingen van de muziekschool.
Natuurlijk is er ook allerlei lekkers te krijgen.
Ik ben er druk mee, maar heb er heel veel zin in!


Nu nog even laten zien wat er DEZE week door de post bezorgd werd.
Hierboven allerlei freubelspulletjes, waaronder twee mooie stukjes stof en lintjes met engeltjes erop, heel erg mooi allemaal.
Ik kreeg dit van Romana van  "sow cute" zomaar omdat ik haar een hele tijd terug ook eens een enveloppe met spulletjes had gestuurd. Lief hè!


En er werd een doos bezorgd, tot de nok toe vol met goodie's, en niet zomaar goodie's, jeetje wat een mooie spulletjes.
Setjes van 4 gehaakte onderzettertjes, vogeltjes, een uiltje en een visje, kersthangers, eigelijk teveel om op te noemen.
De dame achter al dit moois is Esther van "Happy in red" Ik vind het fantastisch dat er zoveel mooie spulletjes opgestuurd zijn door zoveel mensen, dit had ik niet durven dromen toen ik de oproep op mijn blog plaatste. Iedereen daarom nogmaals heel veel dank, ik zorg er persoonlijk voor dat alle goodie's GOED terecht komen!


Ik kocht een sieraden rekje bij Xenos. Ik heb er voor de foto snel een paar freubels aangehangen.
Ziet er gezellig uit toch?


Ik kan op het moment niet alles laten zien wat ik maak, het is een puinhoop in mijn hobby-kamertje vanwege de markt haha maar
ik wil graag bovenstaande even showen.
Van de echtgenote van een bewoner kreeg ik prachtig, goud en zilvergaren, en ook nog bordeau-rood.
Als bedankje maakte ik van het laatste garen een paar kersthangertjes.
Verder heb ik zeepjes gemaakt met een viltwol-jasje aan.
Dit heb ik ooit eens voorbij zien komen, ik had nog veel viltwol en ook genoeg zeepjes, proberen dus....
Natuurlijk moeten ze nog mooi verpakt worden met een glitter gespje en een lintje.
Het zorgt voor een lichte scrub werking tijdens het wassen en ruikt heerlijk!
Het jasje krimpt vanzelf mee als het zeepje slinkt.


Dan op verzoek een paar recente foto's van het winkeltje waar ik mijn spulletjes verkoop. Het staat allemaal even op een laag pitje vanwege alle drukte.

Tja en nu.....Ik wil eerst even zeggen dat de beloofde giveaway even moet worden uitgesteld, hopelijk begrip hiervoor.
Ook vraag ik begrip voor het feit dat ik momenteel niet echt de tijd heb om te reageren op alle mooie dingen die jullie maken.
Ik probeer wel af en toe te kijken, maar reageren zal niet lukken.
Ik heb afgelopen week het intake gesprek gehad voor de opleiding, en ik begin er eind Januari aan.
Ik mag de opleiding verkort doen in twee jaar, heb voor een groot deel vrijstelling gehad. Mooi toch!
Tussen het freubelen door moet ik nog leren voor een toets die we krijgen in het kader van bijscholing.
En dan het rottigste nieuwtje...De slijmbeurs en peesontsteking in mijn schouder is chronisch geworden.
Ik ben gisteren bij de orthopeed geweest en na foto's te hebben gemaakt was er veel kalkafzetting zichtbaar in mijn schouder, dat veroorzaakt al dat kraken en knakken en pijn.
Begin Januari moet ik nog onder de scan en dan hoor ik wat er gaat gebeuren , of de kalk poliklinisch weggezogen kan worden, of dat er een grotere ingreep nodig is om mijn schouder weer te laten doen wat hij hoort te doen.
Ik zie er heel erg tegenop. Ondertussen werk ik wel gewoon hoor, dit wil ik zelf graag, het is alleen oppassen met tillen enz.

Maar goed, met de foto van Sint en Piet die ik vorig jaar haakte, wens ik jullie een leuk Sinterklaasfeest, en ik hoop na de markt jullie weer op de hoogte te brengen van hoe het ging.

Tot dan, groetjes Roos x
Posted by Picasa

19 opmerkingen:

  1. Wat een vervelend nieuws over je schouder. Hopelijk wordt het niet erger en kunnen ze iets aan doen? Veel plezier en goede verkoop op de kerstmarkt! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid, zo een kerstmarkt! Maar je bent er druk mee. Wat naar van je schouder. Ik hoop dat dit onder controle komt. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal heel gezellig uit.
    Wat akelig van je schouder.
    Succes met de markt.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Roos,
    Ik vind het zo'n rot nieuws van je schouder! Hopelijk valt het mee en hoef je geen operatie te ondergaan. Ik duim voor je!
    Verder heb je me weer helemaal blij gemaakt met je creatieve uitspattingen, wat ziet het er allemaal leuk uit! Ik weet nu al dat jouw marktkraam het drukst bezocht gaat worden :-)
    De Sint en Pietjes zijn ook zo schattig!
    Ik heb laatst een workshop zeepjes vilten gedaan, erg leuk. Veel succes met de voorbereidingen verder! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je spulletjes voor de markt zien er prachtig uit. Leuk zoveel post krijgen, sterke met je arm, hopen dat het allemaal mee valt, Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke spulletjes heb je al verzameld. Heel lief van de dames die het hebben opgestuurd.
    Wat een gezellig winkeltje is dat. Heel uitnodigend!
    Ik hoop dat er iets aan je schouder gedaan kan worden.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige foto's prachtige spullen zo te zien, en wat veel!! Beterschap met je schouder..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooooooooh, wat zul je achter een prachtige kraam kunnen staan!!! je lezers hebben je echt verwend met leuke goodies en ik ben ervan overtuigd dat die goed terecht zullen komen.
    ik hoop dat er een oplossing voor je schouder gevonden wordt, want je weet pas dat een lichaamsdeel er is als er iets aan mankeert:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk al die mooie dingetjes.
    sterkte met je schouder, dat je ondanks dat nog van alles kan maken vind ik wel knap
    groet
    leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig dat er zo veel leuks is binnengekomen!!! Heel veel plezier op de kerstmarkt.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super al die goodies.
    Veel plezier op de markt en succes met de voorbereiding.
    Wij staan de 13 de in Gouda en misschien nog de 10 de op een andere markt.
    We zijn dus net als jij druk bezig.
    Leuke sint en piet.

    Hoop dat het met je slijmbeurs een beetje mee gaat vallen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wooow wat ben je druk bezig! maar super goed zeg!! ziet er al allemaal geweldig uit voor de kerstmarkt!

    Ik wou heel graag mee doen met de goodiebags omdat ik de bewoners een glimlach wou bezorgen maar vanwege drukte met mijn eigen shopje kwam het er niet van :(

    heel veel plezier en succes met de kerstmarkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Roos,

    Wauw wat een geweldige post, buiten het feit van uw schouder natuurlijk, ik hoop dat het niet een te grote ingreep moet worden hoor!

    Veel succes met alles leuk en beterschap voor uw schouder.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Roos

    Druk druk druk net zoals wij eigenlijk.
    Je hebt echt super goodies in je goodiebag deze die zijn ook weer super!!!
    Heel veel succes met je markt zal best druk zijn bij je.
    En wat vervelend dat met je schouder zeg dat is niet fijn ik hoop voor je dat het allemaal mee valt en ik wens je succes met je studie en fijn dat je een stukje vrijstelling heb gehad.
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aah wat een super leuke spulletjes allemaal! En kerstmarktjes zijn altijd zo gezellig. Deze maand gaan wij er ook weer minstens eentje doen ;-)
    Wat erg van je schouder... Hopelijk kan de pijn toch bestreden worden.
    Veel succes met de opleiding. Vrijstelling is altijd een beetje een meevaller hé.
    Veel liefs, Mieke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Roos-wat ben je toch een mooi mens die werkt met hart&ziel. Daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen. Het hart op de juiste plek. Ik wens je alvast super veel succes met de voorbereidingen van de kerstman. En let ook op jezelf-het is niet voor niets chronisch geworden!!! Jij ook een fijne Sinterklaasviering-lieve groet met hart7ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke freubels. ik zou graag willen weten hoe je de zeep in de viltwol maakt, ik vind dat een super cadeautje! en die rondjes, ook zo schattig.
    succes met de beurs en ook met je schouder.
    saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Veel beterschap met je schouder en succes met de markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Roos,
    Heel veel succes en plezier morgen!!!!! We lezen het binnenkort wel..Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen