vrijdag 10 juni 2011

Wc-rol kaartjes, post, broches en een nieuwe tas

Ik heb op het moment vanalles onderhanden, maar niks is nog helemaal af. Wat ik wel kan laten zien zijn twee wc-rol kaartjes die ik maakte.
Voor de geinteresseerde , een paar berichtjes terug leg ik uit hoe je die kan maken.


Deze post is gisteren de deur uitgegaan naar twee dames in blogland. Gewoon omdat het leuk is om af en toe iemand te verassen......
Ik maakte een armbandje met rood/zwarte kralen en een hartjes strik eraan.
In het andere pakje een klein notitie blokje in hartvorm met daaraan een hanger van fimo.


Dan maakte ik bovenstaande broches nog. Ze zijn wat sober, normaal gebruik ik allerlei fleurige kleuren, maar ze liggen te koop in het winkeltje op mijn werk.
Over het algemeen zijn de bewoners wat ouder en ik denk dat deze kleuren ze wat meer aanspreken.


Vorige week kocht ik deze tas, lekker kleurtje hè?  Hij is heerlijk ruim met veel vakken, precies wat ik nodig heb want over precies een maand gaan we heerlijk op een welverdiende vakantie naar Spanje.
Iedereen een fijn Pinksterweekend gewenst, met hopelijk een beetje meer zon!
Posted by Picasa

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingetjes allemaal :D! Heerlijk om uit te zien naar je Spanje vakantie :D!Fijne pinksterdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow leuk tassie,lekker zomers kleurtje ook. De broche is erg mooi hoor,ik denk dat die zeker in de smaak valt bij de vrouwelijke bewoners.
    wc-rol kaartjes (hoe kom je er op) zijn helemaal top.
    Jij ook fijne Pinksterdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingetjes allemaal! Ik heb ook al 2 wcrolletjes klaar liggen om het te proberen :-) Je nieuwe tas heeft inderdaad een te gek kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige dingen allemaal!

    je tas vind ik echt geweldig! :D

    alvast heel veel plezier op vakantie. ik moet nog een weekje aftellen :)

    groetjes niki

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke spulletjes weer Roos.
    Ik vind het echt een leuk idee die wc rolletjes houder. Gaaf tasje ook!

    Groetjes en fijn weekend.
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Always pretty little things...
    Hug
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je broches helemaal super en ik denk dat het de bewoners ook erg keuk gaan vinden.
    Je hebt ook leuke weggeefdingetjes en kaartjes gemaakt.
    Voor jullie ook een heel fijn weekend Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk een weggeefteertje, je cd kaarten zijn prachtig en je broche zijn er chique uit. Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke wc rol kaartjes heb je weer gemaakt. Ik heb het ook eens geprobeert en het is erg leuk om te doen. Bedankt voor het idee. Leuke broches heb je gemaakt. Leuk tas ook! Groetjes Roelina

    BeantwoordenVerwijderen