zondag 25 juli 2010

Zomer barbie

Barbie is weer very happy, in haar sjiek de friemel zomer out-fitje. Aan de rand van de jurk en op de hoed heb ik kraaltjes meegehaakt.
Ik heb de GIVE-AWAY nog wat aangevuld met 3D- knipvelletjes, en een zakje met allerlei freubeltjes.
Er word nog weinig gereageerd , ik wijt het aan het feit dat het vakantie periode is, en veel van de blogsters op vakantie zijn.
Aan wat ik weggeef kan het toch niet liggen?
Zoals ik al eerder vertelde heb ik in het voorjaar zelf ook zo'n poppetje gemaakt, hierboven kan je zien hoe die geworden was.
Erg leuk om te doen hoor !
En dan nu nog een nieuwtje........IK KRIJG EEN EIGEN FREUBEL KAMER JEEEEEHHHH !!!!!
Eergisteren begonnen met ''uitmesten'' van de kamer, en gisteren met een hoop zooi, waaronder een logeerbed naar de stort geweest.
Wat verzameld een mens toch een hoop spulletjes en rotzooi door de jaren heen.
Vandaag heeft Ray planken opgehangen ( mooie roze ) en ben ik begonnen met alles te sorteren en een plekje te geven.
Wat een werk, maar o zo leuk om te doen.
Zodra mijn ''eigen'' freubelhok klaar is zal ik foto's maken om aan jullie te kunnen showen. Het zal wel even duren nog want morgen moet er weer hard gewerkt worden.
Onze vakantie was erg leuk, maar als alles weer zijn gewone gangetje gaat is dat ook wel weer prettig.
Tot de volgende keer, groetjes Roos.
Posted by Picasa

15 opmerkingen:

  1. Van Harte met je nieuwe kamer.
    Daar ben ik wel een beetje jaloers op hoor. Helaas hebben wij de ruimte niet maar o wat zou ik het graag willen.
    Ik denk inderdaad dat je weinig reactie krijgt omdat er veel mensen op vakantie zijn.
    Er word niet zo heel veel gepost.
    Ik reageer ook niet zo veel omdat ik nog op vakantie ben. Heb er wel internet maar zit mider achter de laptop en de ontvangst is een stuk slechter en veel langzamer.
    Ook komt er bij jou niet te zien wanneer je een nieuwe post hebt. Ik ga regelmatig even kijken. Maar soms vergeet ik het ook.
    Succes met het inruimen van je kamer.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig, hoor, een eigen hobbykamer te kunnen hebben. Benijdbaar, vooral als je je in een grote stad met minder woonruimte om moet gaan.
    Leuk, die Barbiepopkleding!
    Hier in onze stad is alles rustiger omdat de mensen merendeels op vakantie zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super zeg je eigen frobelkamertje! Heerlijk is dat he! Ben heel benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je aanmelding als volger. Heb net even je blog zitten te bekijken, maar wat een leuke dingen maak je. Ben jaloers op je Barbie kleding. Wat een super leuke outfit :) Haken is voor mij helaas niet weggelegd. Vind het super als iemand het kan. Heb me ook gelijk als volger aangemeld, want ik ga je blog zeker volgen!
    Groetjes,
    Selma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die barbie!! Ik denk ook dat veel mensen met vakantie zijn. In 'swapland' is het ook veel rustiger nu. Wat heerlijk, je eigen kamertje! Ik moet de mijne hoognodig opruimen, want mijn naaimachine moet erbij.. jouw berichtje is wel een goede stimulans ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk joh,je eigen knutselkamer! Ik krijg er ook één in ons nieuwe huis. Ben hem in mijn gedacht al helemaal aan het inrichten met het één en ander. Heb er dan ook zo'n zin in!

    Moeilijkste vind ik toch wel om een mooie kleur voor op de muren te bedenken.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Barbie ziet er zeker sjiek de friemel uit!
    Leuk dat je een eigen hobby-kamertje hebt, ik ben benieuwd!
    Wij zitten volop in de vakantie, zijn aan het klussen, straks nog een aantal dagen er tussenuit, beetje hobbyen tussendoor (als we niks met de kinderen ondernemen) echt tijd om te bloggen is er niet (ik schrijf dit middernacht)
    Ik zou graag mee willen doen met jouw give-away en zal in dat logje nog even een reactie achterlaten.

    Lieve groet,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie dame is je barbie weer geworden.
    Je give away cadeautjes zijn ook erg leuk hoor.
    En dan het mooist van al, je eigen freubelkamer, erg fijn hoor je eigen spulletjes allemaal bij elkaar en zomaar te kunnen laten liggen en de deur dicht te trekken zonder dat je steeds alles weer op moet ruimen.
    Je zal er zeker heel veel plezier van beleven en er veel mooie creaties maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Barbie ziet er tiptop uit!

    Wat heeeeeerlijk dat je je eigen freubelkamer krijgt. Is echt heel fijn hoor, kan ik over meepraten. Ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien.

    ~X~ Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk een eigen freubelkamer, heerlijk om alles te laten liggen en dan als het uitkomt verder freubelen. Je barbie ziet er mooi uit. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hooi, je hebt de stylisch blogger arward gekregen van mij op mijn blog staar alle informatie =)
    Liefs vera,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Roos,
    Wat heeft barbie weer een mooi outfit gekregen. En je eigen hobbykamer, helemaal super! Ik wens je veel plezier met het inrichten ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Roos,

    Je blog ziet er supergoed uit. We hebben alles goed bekeken....complimenten hoor!

    Groetjes van de dames van update creatives uit drunen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gefeliciteerd met je freubelhok!! Echt wel enorm fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! Haken voor Barbie kan inderdaad ook prima. Toch ook maar eens doen.
    Wat heb je een mooie goudkleurige draad gebruikt voor het hoedje. Mag ik je vragen van welk merk die is / war je hem koopt?
    Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen