vrijdag 26 februari 2010

Kreativ blogger award




Keek net op mijn blog en tot mijn grote verbazing heb ik drie awards gekregen op op één dag !
Het zijn meteen ook de eerste awards sind het bestaan van mijn blog.
Maar drie op een dag, hoe serieus moet ik dat nemen?? Ik ben er wel erg blij mee natuurlijk, vooral als ik
ze gekregen heb voor mijn kreativiteit, die ik hier graag laat zien .
Ik ga er maar vanuit dat ik ze daarom gekregen heb, maar ik beschouw de drie awards liever als één grote SUPER award !
Daarom volg ik de regels op alsof ik één award ontvangen heb.
Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.
De Awards kreeg ik van:
Fabie: http://fabieshobbyhoekje.blogspot.com/

Michelle: http://minithings-blogspot.com/

Nonnelien: http://nonnelien.blogspot.com/

Alledrie hartelijk bedankt.

En dan nu zeven dingen die jullie nog niet van mij weten.....moeilijk hoor, maar goed hier komt ie dan:
1. Na bijna 15 jaar te hebben samengewoond, vonden mijn man en ik het tijd om te gaan trouwen, en dat is alweer bijna 8 jr geleden.
2.Ik een ontzettende schoonmaakster was. Nadruk op was haha. Als iemand een koekje at in mijn huis, zat ik op te letten of er geen kruimeltjes op de grond vielen.
Toen ik met een hernia in mijn rug thuis kwam te zitten, en manlief het grootste deel in huis moest doen, ben ik van die tik afgeholpen.
Ik hou nog steeds van netjes, maar het extreme is eraf.
3.Dat ik mijn tijd nu liever besteed aan freubelen.
4. Ik niet echt blond ben.
5. Ik van fietsen hou.
6. Ray mijn man zegt,  zet er maar gelijk bij dat je van kletsen houd haha. Tja
7. Om van nr. 7 af te zijn , ik zit nooit om een praatje verlegen haha. Heb meestal het hoogste woord.

Dat waren mijn bekentenissen voor zover.

Nu aan mij de eer om 7 bloggers te nomineren:

-Francien / bulldogmeis2

-Annemieke / Crea Annemieke

- Ebi / EBI'S COLORFUL WORLD

- Esther / Esters hobbypagina

- Karin / Karin aan de Haak

-Pien / Zellufdoen

-Bouwiena / zomooizohip







Rules for the award are:

1. Thank the person that give it to you.

2. Copy then logo and place it on your blog.

3. Link to the person who nominate you.

4. Name 7 things about yourself that nobody knows.

5. Nominate 7 kreativ bloggers.

6. Post link to the 7 blogs that you nominate.

7. Leave a comment on each of the blogs letting them know that you nominate them.

3 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je award.
    Ik voel me zeer vereerd. Heel lief en leuk om te krijgen.
    Ik ga 'm echter niet doorgeven, sorry, dat is niet aan mij besteed. Hoop, dat je het niet erg vind.

    ~X~ Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik bedankt me voor de award Roos, leuk dat je aan me gedacht hebt...maar ook ik doe er niet meer aan mee...er zijn zoveel mooie blogs dat ik er geen 7 meer zou kunnen noemen zonder de anderen te kort te doen...ik heb het aan de rechterkant van mijn blog staan...omdat er elke maand wel een paar voorbij kwamen...klinkt arrogant maar dat is niet zo bedoeld...er ging teveel tijd inzitten .....niet boos opvatten hoor...ben wel trots dat je aan me gedacht hebt...misschien kun je mij verwijderen en het nog aan een ander doorgeven?...fijn weekend verder...groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Roos

    Ik voel me net als de anderen vereerd om een award te krijgen maar ook aan mij is het niet besteed, hoop dat je het niet heel erg vervelend vindt....

    Mischien kun je een van de anderen nog blij maken met een award?

    Desalniettemin bedankt dat je mijn blog waardeert! Jij hebt zelf ook zeker de award verdient, ik kom graag even bij je aanwaaien!
    Ebi

    Ebi

    BeantwoordenVerwijderen