dinsdag 22 december 2009

Pech...


Oooh ik had zo graag lekker bezig geweest met freubelen, maar helaas heb ik pech en is mijn tijd in andere dingen gaan zitten.
De buis waar het condens water in weg moet lopen onder de verwarmingsketel is stijf bevroren. net als vorig jaar winter trouwens.
Toen zei de monteur dat het kalkafzetting was...hmmm toen geloofde wij dat al niet want toen de dooi intrad was het probleem verholpen.
Het water loopt nu in een teiltje dat onder de buis staat (dat noemen ze een noodoplossing).
Zoals je op de foto ziet is zelf de buitenmuur door en door nat en is er een soort glijbaantje van ijs ontstaan.
Morgenochtend komt de opzichter langs, maar begreep van de monteur dat de hele buitenmuur van de keuken open gebroken moet worden om te zien wat er aan de hand is.
Dat gaat echt niet meer voor kerst gebeuren.....dus vieren wij kerst met de lekkage ! Tja het is niet anders.

Ik hoop dat snel alles weer achter de rug is en ik weer heerlijk kan freubelen ....... O ja tot overmaat van ramp was mijn blog de kluts kwijt , waardoor er vanalles verdween. Ik zal wel iets fout gedaan hebben want door bovenstaande ben ik er niet helemaal bij met mijn hoofd.
Erg aardig Pien en Karin dat jullie jezelf opnieuw aangemeld hebben, want ik vind het zo leuk om volgers te krijgen, zeker omdat ik mijn blog pas een kleine 2 maanden heb.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten